Konu
bir isimtescil olayı daha :)
13-04-2015, 22:34:27
#3
kadersiz35
Platin üye
SelcukSonmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Işin zor, kolay gelsin
bi ablamızın olayı
ama bu kadar işi yokuşa sürmeleri çok sinir bozucu.
sonucda paramızı yatırdık hesaplarında para , illaki sipariş accakmışız
tamam acalım diyoruz. ama aynı seylerı soyleyıp duruyorlar.