SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Işin zor, kolay gelsin
bi ablamızın olayı
ama bu kadar işi yokuşa sürmeleri çok sinir bozucu.

sonucda paramızı yatırdık hesaplarında para , illaki sipariş accakmışız
tamam acalım diyoruz. ama aynı seylerı soyleyıp duruyorlar.