• 15-11-2014, 16:08:06
    #1
    merhabalar 28.10.2014 tarihinde ayvaz hostingten fr linux 1 paketini satın aldık 3 gün önceye kadar sorun yoktu 3 gündür erişim sorunları yaşıyoruz site down durumda şuan ticket attık 14.11.2014 tarihinde öğle saatlerinde açılacak dediler ama hala siteye giremiyoruz mağdur olduk kaç gündür
  • 15-11-2014, 17:26:22
    #2
    edminkardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar 28.10.2014 tarihinde ayvaz hostingten fr linux 1 paketini satın aldık 3 gün önceye kadar sorun yoktu 3 gündür erişim sorunları yaşıyoruz site down durumda şuan ticket attık 14.11.2014 tarihinde öğle saatlerinde açılacak dediler ama hala siteye giremiyoruz mağdur olduk kaç gündür
    merhabalar ticket açmanın dışında telefonla kendisine ulaşabildinizmi?
  • 15-11-2014, 18:17:08
    #3
    BilisimHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar ticket açmanın dışında telefonla kendisine ulaşabildinizmi?
    telefonla ulaştık kendisine üslüpları hiç iyi değildi yedek istedik sunucunun kapalı olduğunu veremiyeceğini söyledi ve atarlanmaya başladı az önce ticket'e cevap geldi sunucu açıldı yedeklerimizi alıp iade yapıyoruz
  • 15-11-2014, 18:31:05
    #4
    edminkardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar 28.10.2014 tarihinde ayvaz hostingten fr linux 1 paketini satın aldık 3 gün önceye kadar sorun yoktu 3 gündür erişim sorunları yaşıyoruz site down durumda şuan ticket attık 14.11.2014 tarihinde öğle saatlerinde açılacak dediler ama hala siteye giremiyoruz mağdur olduk kaç gündür
    Sorun çözüldü bildirim üzerinden herkese dönüş yapıldı sizinde tekrar bildirim yollamanızı rica ederim bir eksiğiniz varsa.
  • 08-12-2014, 04:54:38
    #5
    edminkardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonla ulaştık kendisine üslüpları hiç iyi değildi yedek istedik sunucunun kapalı olduğunu veremiyeceğini söyledi ve atarlanmaya başladı az önce ticket'e cevap geldi sunucu açıldı yedeklerimizi alıp iade yapıyoruz

    ayvazhosting de 2 yıl sitemi barındırdım aynı şekilde fransa hosting de telefonda iletişimimizde benimlede uslubu iyi değildi alışmıştık kapanıp kapanıp açılıyordu.