edminkardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonla ulaştık kendisine üslüpları hiç iyi değildi yedek istedik sunucunun kapalı olduğunu veremiyeceğini söyledi ve atarlanmaya başladı az önce ticket'e cevap geldi sunucu açıldı yedeklerimizi alıp iade yapıyoruz

ayvazhosting de 2 yıl sitemi barındırdım aynı şekilde fransa hosting de telefonda iletişimimizde benimlede uslubu iyi değildi alışmıştık kapanıp kapanıp açılıyordu.