• 28-03-2008, 12:38:51
    #28
    bahsettiğiniz log sorunu bir sorun değil,Otomasyon yazılımlarının kullanım hesaplamalarında bile bu bilgiler kullanılır.NS Sunucusu olayı bir yorum değil öneriydi.Herşeyin bir kapasitesi var natro bunun farkında olsada olmasada.
  • 31-03-2008, 21:43:13
    #29
    Üyeliği durduruldu
    NATRO paraya doymuş galiba ben de host aldım ama db oluşturma izni yok diyordu tel açtım adam benimle zoraki konuşuyordu ya zahmet etme benimle konuşma dedim ve kapadım.