bahsettiğiniz log sorunu bir sorun değil,Otomasyon yazılımlarının kullanım hesaplamalarında bile bu bilgiler kullanılır.NS Sunucusu olayı bir yorum değil öneriydi.Herşeyin bir kapasitesi var natro bunun farkında olsada olmasada.
NATRO paraya doymuş galiba ben de host aldım ama db oluşturma izni yok diyordu tel açtım adam benimle zoraki konuşuyordu ya zahmet etme benimle konuşma dedim ve kapadım.