bahsettiğiniz log sorunu bir sorun değil,Otomasyon yazılımlarının kullanım hesaplamalarında bile bu bilgiler kullanılır.NS Sunucusu olayı bir yorum değil öneriydi.Herşeyin bir kapasitesi var natro bunun farkında olsada olmasada.