Konu
NATRO Rezilliği
28-03-2008, 12:38:51
#28
KAlper
bahsettiğiniz log sorunu bir sorun değil,Otomasyon yazılımlarının kullanım hesaplamalarında bile bu bilgiler kullanılır.NS Sunucusu olayı bir yorum değil öneriydi.Herşeyin bir kapasitesi var natro bunun farkında olsada olmasada.