Bu tür olayları çok duymaktayız. Ucuz malın yahnisi diye buna deniyor sanırım. Umarım ki başka problem yaşamazsınız. Eğer ki problemleriniz olursa çözmek için hazırız. İletişim bilgilerimiz imzamızda mevcuttur.
İyi çalışmalar.
Lanet olsun dreamhost
19
●2.154
- 04-08-2006, 11:51:52Üyeliği durduruldu
- 04-08-2006, 23:06:31usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 dolar odedim ve oderken en fazla ne kadar kotu olabilir dedim.herseyi kabulumdu. 1 yılım dolsun arkama bakmadan topuk.
TR firmaların bir aylık fiyatına 1 yıllık dream gibi host aldım
ustene bi de domain regliycem.
Ben boyle etin yahnisine ekmek dograrda yerim be.
- 05-08-2006, 00:16:55Üyeliği durdurulduEeeheh arkadaşlar Bazı Hosting Firmaları gerçekten Kıllık yapıyor ama
Şirket Kuralları var tabiki Adres, Telefon vb. gibi Detaylar gereklidir .
Kredi Kartını kağıdın altına koyup Karalayıp fax ile göndermeyide ilk defa duydum pes yani dreamhost lütfen kendinizi bu kadar kücük düşürmeyin.... - 10-08-2006, 23:34:59valla sanmam.bence host alacaksan bunu al https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-ne-gelir.html bu daha iyi. ve buda izin vermez.hatta bu hiç izin vermez.