Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar biri yardım etsin acil.Dün host aldım vede domain.Ama asp olmuyormuş benim işime yaramaz paramı nasıl geri isteyebilirim.Birde hesabı kapatırsak paramı alırsam domain nolacak bosamı dusecek?aldıgım domainde benım ıcın degerlıde