Arkadaşlar biri yardım etsin acil.Dün host aldım vede domain.Ama asp olmuyormuş benim işime yaramaz paramı nasıl geri isteyebilirim.Birde hesabı kapatırsak paramı alırsam domain nolacak bosamı dusecek?aldıgım domainde benım ıcın degerlıde