• 04-08-2006, 00:25:39
    #10
    Misafir
    Bu tür olayları çok duymaktayız. Ucuz malın yahnisi diye buna deniyor sanırım. Umarım ki başka problem yaşamazsınız. Eğer ki problemleriniz olursa çözmek için hazırız. İletişim bilgilerimiz imzamızda mevcuttur.

    İyi çalışmalar.
  • 04-08-2006, 23:06:31
    #12


    10 dolar odedim ve oderken en fazla ne kadar kotu olabilir dedim.herseyi kabulumdu. 1 yılım dolsun arkama bakmadan topuk.

    TR firmaların bir aylık fiyatına 1 yıllık dream gibi host aldım
    ustene bi de domain regliycem.

    Ben boyle etin yahnisine ekmek dograrda yerim be.
  • 05-08-2006, 00:16:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Eeeheh arkadaşlar Bazı Hosting Firmaları gerçekten Kıllık yapıyor ama
    Şirket Kuralları var tabiki Adres, Telefon vb. gibi Detaylar gereklidir .
    Kredi Kartını kağıdın altına koyup Karalayıp fax ile göndermeyide ilk defa duydum pes yani dreamhost lütfen kendinizi bu kadar kücük düşürmeyin....
  • 05-08-2006, 23:33:43
    #14
    ucmus bunlar. ayrıca beni vazgecmem icin cok zorladılar ama bomba gibi bi indirim yakalamısım bırakırmıyım aq.
  • 09-08-2006, 23:11:45
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bende dreamhosttan hosting alacam ama wareze izin veriyormu?
  • 10-08-2006, 23:34:59
    #16
    valla sanmam.bence host alacaksan bunu al https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-ne-gelir.html bu daha iyi. ve buda izin vermez.hatta bu hiç izin vermez.
  • 11-08-2006, 18:08:23
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar biri yardım etsin acil.Dün host aldım vede domain.Ama asp olmuyormuş benim işime yaramaz paramı nasıl geri isteyebilirim.Birde hesabı kapatırsak paramı alırsam domain nolacak bosamı dusecek?aldıgım domainde benım ıcın degerlıde
  • 12-08-2006, 19:12:44
    #18
    domaini almasan belki olurdu ama simdi geri odeme yapmazlar.hesabını kaptmak istersen odeme yapmadan kapatırlar.domainde parada onlarda kalır.