16:56da fdcservers.net ten bana gelen mail :
Hello,
recently announced electrical maintenance has been delayed by 30-60 minutes. We are currently trying to obtain exact shut down time from the utility company.
Please keep watching http://fdcservers.net/vbulletin/show...?t=3539&page=2 for further announcements
thank you
FDCservers.net
Saat 20:35 ve kendi serveri dahil fdcservers te barınan hiçbir server aktif değil. Deselerki 5saat kesinti olacak , biz de kendimizi buna göre hazırlasak ve müşterilere buna göre cevap versek. Fakat yarım saat kesinti olacak deniliyor , soran müşteriye yarım saat sonra siten açılacak diyorum fakat 5saattir serverim kapalı. Aldığın paranın hakkını ver FDC hakkını...
FDCservers Yedin Beni
7
●504
- 09-02-2008, 20:39:11
- 09-02-2008, 20:48:05Üyeliği durdurulduHicbir zaman 30dk kesinti olacak denmedi, sabah 8:00 CST'de baslayacak elektrik bakimi icin e-mail atildi, sonrada bu bakim gec baslayacaginin e-maili atildi (30-60 dakika arasi gecikme, tam baslangic suresi icin elektrik saglayicilarindan haber beklediklerini soylediler) - bakimin suresi belirtilmedi ama bulunduklari bina CBOT oldugu icin ve i$in icinde para oldugu icin (borsa) kesinti fazla surmeyecektir, boyle bir anda yapilmasinin nedeni ise binada cikan yangindir - Trading goes on after Board of Trade fire -- chicagotribune.com