• 09-02-2008, 20:39:11
    #1
    16:56da fdcservers.net ten bana gelen mail :
    Hello,

    recently announced electrical maintenance has been delayed by 30-60 minutes. We are currently trying to obtain exact shut down time from the utility company.
    Please keep watching http://fdcservers.net/vbulletin/show...?t=3539&page=2 for further announcements

    thank you
    FDCservers.net

    Saat 20:35 ve kendi serveri dahil fdcservers te barınan hiçbir server aktif değil. Deselerki 5saat kesinti olacak , biz de kendimizi buna göre hazırlasak ve müşterilere buna göre cevap versek. Fakat yarım saat kesinti olacak deniliyor , soran müşteriye yarım saat sonra siten açılacak diyorum fakat 5saattir serverim kapalı. Aldığın paranın hakkını ver FDC hakkını...
  • 09-02-2008, 20:48:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hicbir zaman 30dk kesinti olacak denmedi, sabah 8:00 CST'de baslayacak elektrik bakimi icin e-mail atildi, sonrada bu bakim gec baslayacaginin e-maili atildi (30-60 dakika arasi gecikme, tam baslangic suresi icin elektrik saglayicilarindan haber beklediklerini soylediler) - bakimin suresi belirtilmedi ama bulunduklari bina CBOT oldugu icin ve i$in icinde para oldugu icin (borsa) kesinti fazla surmeyecektir, boyle bir anda yapilmasinin nedeni ise binada cikan yangindir - Trading goes on after Board of Trade fire -- chicagotribune.com
  • 09-02-2008, 21:00:33
    #3
    Kurumsal PLUS
    benide yaktı bu kesinti. fdc sitesi açılıyor olsa daha pis koyardı ama en azından fdcservers.net açılmadığını görmek insana moral veriyo. yani koskoca dc de dolandırıp kaçacak değil
  • 09-02-2008, 22:26:20
    #4
    an itibarıyla açıldı. 5saat 29dakika sürdü kesinti.
  • 09-02-2008, 22:27:32
    #5
    An itibarıyla açıldı. kesinti 5saat 29 dakika sürdü
  • 09-02-2008, 22:37:54
    #6
    acıldı .. gitti..
  • 09-02-2008, 22:41:46
    #7
    tekrar geldi..
    sitelerde biraz yavaşlama var gibime geldi bana
  • 09-02-2008, 23:58:28
    #8
    175ms. Daha ne isteyim ABD den ben