Hicbir zaman 30dk kesinti olacak denmedi, sabah 8:00 CST'de baslayacak elektrik bakimi icin e-mail atildi, sonrada bu bakim gec baslayacaginin e-maili atildi (30-60 dakika arasi gecikme, tam baslangic suresi icin elektrik saglayicilarindan haber beklediklerini soylediler) - bakimin suresi belirtilmedi ama bulunduklari bina CBOT oldugu icin ve i$in icinde para oldugu icin (borsa) kesinti fazla surmeyecektir, boyle bir anda yapilmasinin nedeni ise binada cikan yangindir - Trading goes on after Board of Trade fire -- chicagotribune.com