• 05-02-2008, 09:58:21
    #19
    Geçmiş olsun.
  • 05-02-2008, 09:59:22
    #20
    tüm arkadaşlara geçmiş olsun çok kötü bir durum
  • 05-02-2008, 23:07:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Benim Makine Full ÇAlışıyor Halan
  • 06-02-2008, 16:41:32
    #22
    arkdaslar bugun savciliga gittim şikayet etmek iicn dilekçe yaz dedi gereken neyse yapariz bugun yarin dilekçemi yazip vermeyi düşünüyorum hayırlisi bakalim
  • 06-02-2008, 21:19:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    biraz önce sitelerine girdim herkes hakkını helal etsin diyor böle birşey olabilirmi sizce ya benim 2 aylık 2000 tekilli sitem gitmiş yedek yok birde hakkımı helal edicem ben zaten 2048 ram amd 3500 250 x 2 gb sunucuyu 120 ytl vermesinden şüphelendim ama naparsın işte aldık bir kere dekontu bulursam yedeklerimi vermediği taktirde bende savcılığa dilekçe yazıp işlem başlattırıcam herkeze geçmiş olsun eğerki görüyorsa bu msjları yedeklerimi versin yeterli ayrıca sunucu açtırdığı arkadaş senin sunucunun parasını yatırmıştır kendi dc si yokya bu adamın elbet süren dolunca iletişim kurmazsan senin sunucunda kapanacaktır...
  • 08-02-2008, 19:56:00
    #24
    hocam savciliga vercem ama belki askere gidelim gitmesenm kesin savciliag dilekçe vercem zaten gecen gtitimm getir dilekçeni işlermleri baslatalim ddim ben biraz daha beklicem haber telefonlarin acmasalar günah benden gitti bütün risleri göze alcam bakalim hayrimiz nasil olcak ama bunu asla ama sla evren hostinge birakmicam
  • 08-02-2008, 19:57:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    evrenhosting evrenshosting oldu diye biliyorum

    Web Hosting'in Genç Adresi
    EVRENSHOSTING.COM hakkında yapılmış yorumlar
  • 09-02-2008, 01:02:00
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evren Hosting Bilgileri :
    ADEM EGEMEN KİŞİOĞLU

    Hesap Bilgileri :
    Garanti Bankası
    Şube : 410 - Konak
    Hesap Numarası : 6678472

    Bulundukları İl : İzmir

    Cep Telefon Numarası : 0532 381 63 12
    ----

    Bir bayan arkadaşım onlardan VPS satın almıştı. 110 YTL ödemişti. Bu kadar herkesten 100 'er YTL alan bir firma nasıl islas ediyor anlamadım.

    Sonuç olarak bu 110 YTL 'yi geri ödemezlerse Savcılığa Suç Duyurusunda bulunacağız ve Haklarında Tazminat Davası açılacaktır.

    Biz 15 yaşında web hostin alan veya satan adamlar değiliz.

    Laf olsun diye de konuşmuyoruz.

    Geri ödeme için Özel Mesajla bana ulaşılmasını bekliyorum.
  • 09-02-2008, 01:40:03
    #27
    arkadaşlar cümlenize geçmiş olsun ancak savcı konusunda size hak veremeyebiler çünkü levhasız yerden alışveriş yaptığınız nedeniyle istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz bu benim görüşüm..