biraz önce sitelerine girdim herkes hakkını helal etsin diyor böle birşey olabilirmi sizce ya benim 2 aylık 2000 tekilli sitem gitmiş yedek yok birde hakkımı helal edicem ben zaten 2048 ram amd 3500 250 x 2 gb sunucuyu 120 ytl vermesinden şüphelendim ama naparsın işte aldık bir kere dekontu bulursam yedeklerimi vermediği taktirde bende savcılığa dilekçe yazıp işlem başlattırıcam herkeze geçmiş olsun eğerki görüyorsa bu msjları yedeklerimi versin yeterli ayrıca sunucu açtırdığı arkadaş senin sunucunun parasını yatırmıştır kendi dc si yokya bu adamın elbet süren dolunca iletişim kurmazsan senin sunucunda kapanacaktır...