• 24-01-2008, 11:24:05
    #19
    Üyeliği durduruldu
    yedegi alamam hem müşterilerimize hemde hostmer prejtij kaybı olucaktı.Tşkkurler
  • 24-01-2008, 17:46:33
    #20
    ne haliniz varsa onu görün gitti o kadar site ne adamlarsınız be birinizde işinizi doğru yapın ama kabahat sizde değil sizden host alanda.
  • 24-01-2008, 18:29:25
    #21
    bi defa 3 gün geri almak zorunda kalmıştım bi kaç siteyi ki cpanel in halt ı sonucu oldu o sorunkafayı çizecektim kendi kendimi yemiştim bu arkadaşın durumu düşünmek bişe istemiyorum

    geçmiş olsun hepinize
  • 26-01-2008, 18:15:50
    #22
    hostmer serverları kapatılmış 1 ay süreyle arkadaş öyle dedi arkadaşlar ?
  • 26-01-2008, 18:31:56
    #23
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostmer serverları kapatılmış 1 ay süreyle arkadaş öyle dedi arkadaşlar ?
    beklenir ondan host falan sattığı yoktu zaten resmen işkence Allah bizi sınamak için sanki bunla karşılaştı durmadan ip değiştirip insanı deli eden devamlı sorunlar sorunlar aradığında ulaşamazsın çünkü 1000 kişi arıyormuş hepsine tek tek veremezmiş cevap vereceksin ben sana sorun oldğunda ulaşamazsam ne yapayım numaranı.şeytan dürtüyo aslında paradan kaçma git şuna nitelikli dolandırıcılktan dava aç.bunun gibi her önüne gelen server alıp satamaz kimseyi mağdur etmez en azından.
  • 26-01-2008, 18:35:29
    #24
    Üyeliği durduruldu
    5 gb reselleri bi ara 50 ytl satıyordu fransa lokasyon baya güzeldi windows makina test ettim aam sorunlar sonra başlamış
  • 26-01-2008, 18:41:11
    #25
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gb reselleri bi ara 50 ytl satıyordu fransa lokasyon baya güzeldi windows makina test ettim aam sorunlar sonra başlamış
    ilk aldığımdan beri var neden bir hostcu 2 günde bir ip değiştirir nslerin oturması için bekliyoruz 2 gün sonra geliyor yine ip değiştiriyoruz güncelleyin böyle böyle baya gitti son bir kaç aydır değiştirmedi ip.ondan sonra plesk kaynaklı sorun olmuş hop 1 hafta önceye gittik.şimdide ne yedek kaldı ne site.ben kendi yedeğimi mutlaka haftada 1 alırım ama format attığım haftaya denk geldi bu da benim şansım işte.
  • 26-01-2008, 20:49:29
    #26
    ne adammış be
  • 26-01-2008, 20:56:26
    #27
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne adammış be
    senin post kasmaktan başka bir işin yok mu şşöyle başka konulara yaylansan diyorum?