Bu konular şirketin web adresinden açıklansa sıkıntı olmaz esasında. Hesm asus için hem ilke için tabii sözüm. Gerçi İlkehost önceden bilemediği bir problemle hem de henüz dün karşılaşmış. Bu arada alnadını yeni bir yere yönlendirip sitesini orada açarak bilgilendirme yapma şansı olmamıştır.
Bu yöntem kullanılmalı yalnız. Site yedeğiniz yoksa dahi, bu tür durumlarda en azından sadece açıklamanın bulunacağı bir .txt dosyasını .html olarak kaydedip alanadını yönlendireceğiniz yeni bir yerde açtırmak, olası sıkıntıları hafifletecektir.
Herkese geçmiş olsun.
ilkehost aman ha?
26
●1.416
- 17-01-2008, 20:34:56Üyeliği durdurulduşunu anlayabilmiş değilim caro abd'de ve msnlerine yazdıkları sunucular için uğraşıyoruz...
amerikaya gidip dcden mi hallediyorsunuz?
ticket açıp adamlarla yazıyorsunu sonucunda,neden sanki sunucu evinin yanıdaymış gibi davranılıyor anlamıyorum.
uğraşıyoruz,sanıyoruz 1 saatde açılcak...ama benim sanırımla v.s ile işim yürümüyor.
yeter artık kayış koptu asusweb yeter....! - 17-01-2008, 20:39:28Üyeliği durdurulduSiteler Açilmayacak Büğün Yarin Kimbilir Yarindanda Yakin Olmaz Böle Bir şey Yahatta Sikinti Var Miş Sabrimiz Kalamadi Büğün Dediniz Büğün Dolmasina 3 Saat Var Açilmassa Sonu Kötü Olcak Benden Söylemesi Benim Siteyi Açtirmayan Adamin sitesini Bende Açtirmam Yeter Artik Işlerimin Aksamindan
- 19-01-2008, 16:08:33Üyeliği durdurulduilke host yetkilisi buraya gerekli açıklamayı yap yada senin ne mal oldugunu ögrenelim koçum sözde layerteche taşınacak sunucular ipler yok orda ne açıklama var nede mail whois bilgilerinde telefona yaşlı teyze çıkıyor yağmur bilgisayardan seni tanıyan yok ? yok eski elemanlar tanıuyormuş yeniler tanımıyormuş ?geçeçen oraları sadece datalarımızı istiyorum