şunu anlayabilmiş değilim caro abd'de ve msnlerine yazdıkları sunucular için uğraşıyoruz...
amerikaya gidip dcden mi hallediyorsunuz?
ticket açıp adamlarla yazıyorsunu sonucunda,neden sanki sunucu evinin yanıdaymış gibi davranılıyor anlamıyorum.
uğraşıyoruz,sanıyoruz 1 saatde açılcak...ama benim sanırımla v.s ile işim yürümüyor.
yeter artık kayış koptu asusweb yeter....!