şunu anlayabilmiş değilim caro abd'de ve msnlerine yazdıkları sunucular için uğraşıyoruz...

amerikaya gidip dcden mi hallediyorsunuz?

ticket açıp adamlarla yazıyorsunu sonucunda,neden sanki sunucu evinin yanıdaymış gibi davranılıyor anlamıyorum.

uğraşıyoruz,sanıyoruz 1 saatde açılcak...ama benim sanırımla v.s ile işim yürümüyor.

yeter artık kayış koptu asusweb yeter....!