• 13-01-2014, 09:31:00
    #1
    Yaklaşık 2 yıldır isimtescil ile çalışıyordum ama son bir yıldır ne hallere düştüğünü, bana neler çektirdiğini inanın bilemezsiniz.

    Sunucuları üzerindeki siteniz durup dururken kapanır, dosya permissionları değişir haberleri olmaz. Ticket atarsınız inceleyeceğiz derler, sonuç klasiktir : sunucumuzda bir problem yoktur. 50'ye yakın cron job'u durur 3 saatinizi ayırır ayarlarsınız, iki hafta sonra bir bakarsınız ki komutlar yok! Silinmiş, artık dalga geçercesine yasal bi gaspçı anlayışla işlerini yapmaya başladılar bu çok sinir bozucu. Para iadeleri kesinlikle yok, e kardeşim bana o zaman adam akıllı bir hizmet ver?! Peşlerinde dolanıp durursunuz arkadaşlar, şu geçtiğimiz 3 aylık süreçte yaşadığımız sorunları böyle komik komik şekilde cevaplayan bizi işten zerre anlamayan bir kefeye koyan zihniyet bizi oradan oraya sürükleyip duruyor. Bu bir karalama kampanyası değil, ama ciddi manada ne yaşadığımı, nasıl bir tavırla karşılandığımı, nasıl bir ilgiyle muhatab olduğumu görseniz hak verirsiniz.
  • 13-01-2014, 10:34:52
    #2
    Hocam isimtescil ile bu sıkıntıları yaşayan ne ilk kişisiniz ne son hosting konusunda gerçekten çok zayıflar umarım daha fazla başınız ağrımaz.
  • 21-02-2014, 08:32:20
    #3
    İsimtescilden hosting aldım , kullanmıyorum sunucuda barınan asıl web sitemin MX lerini isimtescil hostinge yönlendirdim , işe yaradığı oldu mailler inboxa düşüyor :P