• 16-01-2008, 10:45:24
    #1
    AsusWeb Bilişim Hizmetleri - VPS Server, Dedicated Server, Reseller Hosting, Management Hizmetleri.. adlı domain satan şirketten 5-6 ay önce 1 yıllık parasını peşin vermek kaydı ile host kiraladım. Bu 5 ay içerisinde sitem toplam olarak 2 ay kapalı kaldı. hizmet alamadım. su an kendi sitelerine yazdıkları yazıda.
    serverlerinin tasındıgı ama hiçbir web sitesinin yayının kesilmedigi hakkında bilgi vermişler. fakat Index of / adlı sitem 10 gündür kapalı. hostcuları cep telefonlarından arıyorum. acmıyorlar mail yazıyorum cevap vermiyorlar ve hala.
    6-7 ay kadar bir sürem var. ama sitenin kapalı kalması zarar verecegi için mecburen yeni host kiralamak zorunda kaldım.

    sorumlu arkadaslar hiç bir bilgi vermediler..


    Dikkate aldığınız için teşekkür ederim şimdiden..
  • 16-01-2008, 11:14:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bluecr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AsusWeb Bilişim Hizmetleri - VPS Server, Dedicated Server, Reseller Hosting, Management Hizmetleri.. adlı domain satan şirketten 5-6 ay önce 1 yıllık parasını peşin vermek kaydı ile host kiraladım. Bu 5 ay içerisinde sitem toplam olarak 2 ay kapalı kaldı. hizmet alamadım. su an kendi sitelerine yazdıkları yazıda.
    serverlerinin tasındıgı ama hiçbir web sitesinin yayının kesilmedigi hakkında bilgi vermişler. fakat Index of / adlı sitem 10 gündür kapalı. hostcuları cep telefonlarından arıyorum. acmıyorlar mail yazıyorum cevap vermiyorlar ve hala.
    6-7 ay kadar bir sürem var. ama sitenin kapalı kalması zarar verecegi için mecburen yeni host kiralamak zorunda kaldım.

    sorumlu arkadaslar hiç bir bilgi vermediler..


    Dikkate aldığınız için teşekkür ederim şimdiden..
    Bu taşınma günlerinde ilgilenemiyorlar belli ki, sitelerinde de sms atın demişler.Sms atmayı denediniz mi peki ?
  • 16-01-2008, 12:15:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mustafa beyin yakın arkadaşıyım, olaylara yakından şahit olan birisi olarak şunları demek istiyorum ;
    Kendileri artık İzmir'den hizmet veriyorlar datacenter olarak başta caro.net kullanmalarına rağmen yaşadıkları network yavaşlığı neticesinde Burst.net 'e taşındılar. Bu süre zarfında emin olun 85 sunucuyu ve ofisi aynı anda taşımak kimsenin harcı değildir eminim. Sitelerdeki kesinti, 100% sitenizden kaynaklanıyor çünkü şu an tüm sunucuları takip ettikleri online panelden bakıyorum hepsi up durumda ve en son reset edilen sunucusu 8 gün önce edilmiş. AsusWeb Ashley VPS Sunucusu adresinden sizde görebilirsiniz.

    iyi çalısmalar
  • 16-01-2008, 12:20:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu taşınma günlerinde ilgilenemiyorlar belli ki, sitelerinde de sms atın demişler.Sms atmayı denediniz mi peki ?
    Bu süre zarfında telefon veya SMS yoluyla iletişimde problemler olabilir


    sadece mail atin demisler
  • 16-01-2008, 17:08:41
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 1-2 saatlik kesilmeler dışında hiç kesilme olmadı caro.net'deyim..
  • 16-01-2008, 17:10:02
    #6
    Bende asusweb deyim ve sunucum mevcut fakat bırakacağım bu ay sunucuyu.
  • 17-01-2008, 10:05:28
    #7
    telefon mail sms aklınıza ne geliyorsa attım. bir cevap alamadım. imajhost arkadasım yakın arkadasın acıklama yapmıssın eywallah. ama bana bir acıklama yapılması gerek sanırım. senin onun hakkında bildiklerin benim için onemli değil . benim için onemli olan benim sitemin neden suspenned oldugu 10 gündür acılmadıgı hiç bir telefona maile sms ye karsılık verilmedigidir. sunucu tasırken sitemin kapanması onların sorunu bence benim degil. tasınıyorsada kesintisini yapmadna tasımalı veya bu 10 gün mü sürer. walla bana kalırsa kimseye bu host firmasını tavsiye etmem ve bunu her yere yazacagım. hostumu tasıdım elimde aldıgım yedek olmasa yeniden kurmak zorunda kalacaktım her seyi sen biliyormusun imajhost 2 senelik emegin nasıl bişey oldugunu. bana hizmet veremiyormusun yolla kardesim yedegimi bende basımın caresine bakayım. oda yok. bana alma yedek ben alıyorum abi deyipte ortadan kaybolursan bu resmen dolandırıcılık olur.
  • 17-01-2008, 20:57:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kapanacağına dair hiçbir bilgi sms mail v.s gelmedi bana...

    yeter artık asusweb
  • 17-01-2008, 21:12:44
    #9
    Misafir
    asusweb hakkında forumda fazla şikayet var.. taşınmadan olsagerek fazla ilgi gösteremiyorlar.. müşteriler olarak siz günlük yedeklerinizi kendi bilgisayarınıza alın derim.. hayırlısı olsun..