telefon mail sms aklınıza ne geliyorsa attım. bir cevap alamadım. imajhost arkadasım yakın arkadasın acıklama yapmıssın eywallah. ama bana bir acıklama yapılması gerek sanırım. senin onun hakkında bildiklerin benim için onemli değil . benim için onemli olan benim sitemin neden suspenned oldugu 10 gündür acılmadıgı hiç bir telefona maile sms ye karsılık verilmedigidir. sunucu tasırken sitemin kapanması onların sorunu bence benim degil. tasınıyorsada kesintisini yapmadna tasımalı veya bu 10 gün mü sürer. walla bana kalırsa kimseye bu host firmasını tavsiye etmem ve bunu her yere yazacagım. hostumu tasıdım elimde aldıgım yedek olmasa yeniden kurmak zorunda kalacaktım her seyi sen biliyormusun imajhost 2 senelik emegin nasıl bişey oldugunu. bana hizmet veremiyormusun yolla kardesim yedegimi bende basımın caresine bakayım. oda yok. bana alma yedek ben alıyorum abi deyipte ortadan kaybolursan bu resmen dolandırıcılık olur.