• 20-12-2013, 01:54:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Odemeyi aldim Teşekkürler
  • 20-12-2013, 02:05:41
    #2
    bankaya chargeback başvurusunda bulun ben böyle bir hizmet almıyorum diye.
  • 20-12-2013, 02:18:45
    #3
    Kurumsal PLUS
    Kullanmasanız bile hizmeti iptal ettirmeliydiniz, dünyanın çoğu yerinde dönemlik hizmetler otomatik yenilenir(iptal etmediğiniz sürece).
  • 20-12-2013, 03:19:09
    #4
    Bence uzak durulacak bir durum yok.

    Kulağa hoş gelmiyor olabilir ama burada sizin ihmalkarlığınız sözkonusu.
  • 20-12-2013, 03:48:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme yaparken sizden otomatik ödeme talimatını kabul etmeniz veya reddetmeniz isteniyor, belli ki dikkat etmeden olsa kabul etmişsiniz adamlarda gerektiği gibi parayı çekmiş.
  • 20-12-2013, 06:50:21
    #6
    Olur böyle şeyler
  • 20-12-2013, 07:53:51
    #7
    Tüketici bilinçlenmeli,
  • 20-12-2013, 11:19:18
    #8
    Ben otomatik ödeme talimatı vermedim hayatimda daha önce böyle bir olaya da rastlamadim, kendi sitelerinde otomatik ödeme için bir form var onu doldurun bize fax çekin diye bahsedilmis, ben formu doldurup faxlamadima göre nasil cekersin? Bi ara hostgator kullandım , Godady kulandim böyle bir şeye rastlamadim , adamlar hizmet iptali için bizi arayan diyo kullanmıyorum iptal et diye maili kabul etmiyorlar
  • 20-12-2013, 11:45:39
    #9
    K.kartı ile ödeme alınan yerlerde genelde kart bilgileri kaydedilerek dönemsel otomatik tahsil edilir burada şikayete konu olan nedir?

    Mutlaka size sipariş esnasında kart bilgileri saklansın mı diye bir soru sorulmuştur.