K.kartı ile ödeme alınan yerlerde genelde kart bilgileri kaydedilerek dönemsel otomatik tahsil edilir burada şikayete konu olan nedir?

Mutlaka size sipariş esnasında kart bilgileri saklansın mı diye bir soru sorulmuştur.