SunucuTek.Com ***********!
36
●3.089
- 16-01-2008, 20:17:08Müşteri ile Hizmet verenin arasındaki tek bağ , Para - Ürün - Hizmet'dir. Onun dışındakiler ne müşteriyi nede bir başkasını ilgilendirir. Sen boy boy kendini savunacağına mağdur ettiğin insanların sarstığın güvenini kazanda mağduriyetliklerini gider.Bizde seni tebrik edelim.
- 16-01-2008, 20:38:03arkadaşlar teklan fişi çeker tabi. tekrar söylüyorum bir kişiyi işe alırken sen sigortasını öde cartını curtunu yap. ve eğer başka kanaldan kendi adına satış yapmayacaksan diye görüş sonra adam uyanıklık yapıp kendi adına iş yapsın. kimse kusura bakmasın kim olsa fişi çekerdi. sonuçta herkes emek veriyor.
- 17-01-2008, 14:09:07Neyse arkadaşlar ben kişisel olarak bu konuyu burda kapatıyorum. Bucahosting le bir alakam kalmamıştır. Eski ortağım konuya müdavim olur. Bir süre hosting ile uğraşmama kararı aldım. Beha Hakkım varsa helal ediyorum. Ayrıca webizyum un awbs teması o. Gerekli yasal işlem başlatmıyoarlar. Çünkü ortağımı aramışlar ve kaldırılmasını söylemişler oda kaldırmış. VVarez değil o bir template arkadaşlar. AWBS Teması ve biz whmcs ye uyarlamıştık. Neyse emeği geçen herkes hakkını helal etsin. By By r10...
- 17-01-2008, 14:11:13Windows müşterim 4 tane ve dedicated i kaldırcak kadar ücret gelmiyor. Sen vps sattığın kişilere Kalitesiz diyorsun şuandaserver4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse The End.
- 19-01-2008, 03:37:01Üyeliği durdurulduSener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temalar hakkında yasal işlem yapılamaz
script awbsdir, isteyen kişi isteyen temayı kullanabilir bunun için kimse hak iddaa edemez parası olan herkes www.awbs.com adresinde awbs alıp istediği temayı gönül rahatlığınca kullanabilir - 19-01-2008, 03:42:23da öle ama... nediyebilirimki? awbs tema kullanmakdamı suçcaner.gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enterasan olaylar ya
w.arez diyorsunuz birde bence doğru öğrenin doğru aktarın insanları rencide edip yanlış bilgilendirmekten başka birşey yapmıyorsunuz 
- 19-01-2008, 07:27:17Ne demek oluyor tema hakkında yasal işlem yapılamaz?Eğer kullanılan temayı ben üretmişsem hangi sistem üzerinde kullanırsan kullan yasal işlem hakkı doğar.Senin dediğin awbsnin kullandığı hazır temalar üzerinde yasal işlem yapılamaz dostum.Tek bir resimden bile yasal işlem yapılabilirken webizyumun yapmış olduğu tema için yasal işlem yapılamaz demiş olman düşündürücü.caner.gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2008, 07:30:55Evet suç.Adam awbsye tema hazırlamış emek vermiş.Sen diyorsun ki bunu kullanmak suç değildir.Komik olmayın arkadaşlar.Altta çalışan sistem ne olursa olsun o adamın görselini kullandığın için suçtur.Anladın mı?Ze0nS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse The End.
enterasan olaylar ya
w.arez diyorsunuz birde bence doğru öğrenin doğru aktarın insanları rencide edip yanlış bilgilendirmekten başka birşey yapmıyorsunuz