Neyse arkadaşlar ben kişisel olarak bu konuyu burda kapatıyorum. Bucahosting le bir alakam kalmamıştır. Eski ortağım konuya müdavim olur. Bir süre hosting ile uğraşmama kararı aldım. Beha Hakkım varsa helal ediyorum. Ayrıca webizyum un awbs teması o. Gerekli yasal işlem başlatmıyoarlar. Çünkü ortağımı aramışlar ve kaldırılmasını söylemişler oda kaldırmış. VVarez değil o bir template arkadaşlar. AWBS Teması ve biz whmcs ye uyarlamıştık. Neyse emeği geçen herkes hakkını helal etsin. By By r10...