arkadaşlar teklan fişi çeker tabi. tekrar söylüyorum bir kişiyi işe alırken sen sigortasını öde cartını curtunu yap. ve eğer başka kanaldan kendi adına satış yapmayacaksan diye görüş sonra adam uyanıklık yapıp kendi adına iş yapsın. kimse kusura bakmasın kim olsa fişi çekerdi. sonuçta herkes emek veriyor.