• 06-01-2008, 11:19:58
    #1
    BarisHost.Net 'den windows host aldım.

    Sorunlarım ve yaptıkları.

    siteye ulaşamıyorum diyorum sabah ticket atıyorum akşam cvp yazıyor sitenizde bir sorun yokdiyorlar , yaw kardeşim ben giremiyorumda çevremdekiler diyor site açılmıyor diye neyse 3-4 gün sonra düzeldi şimdi de

    Server Default page

    bir yazı çıktı ben zırt pırt hostlamı uğraşçam

    msn desen ara sıra açık sözde 24 saat destek.

    barıshost.net sahibi burdaysan sorunumu derhal çöz birdaha sorun olursa sizin için iyi olmaz.

    hiç olmadı duyuru bölümüne yaz bir sorun varsa.
  • 06-01-2008, 11:58:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burası çok güzel bir hosting firması idi.Host almak için hosbula bakayım dedim.Bakınca farkettim ki son aylarda hizmet kalitesi yerlere vurmuş.
    Geçmiş olsun...
  • 07-01-2008, 17:56:23
    #3
    Berbat Düzeyde Kendi siteleri Bile Sürekli Kapanıyor Ticket açmak ne kelime msn sürekli kapalı 5 ay önce açıktı artık yok geçmiş olsun
    Yakında değiştiriyorum