BarisHost.Net 'den windows host aldım.
Sorunlarım ve yaptıkları.
siteye ulaşamıyorum diyorum sabah ticket atıyorum akşam cvp yazıyor sitenizde bir sorun yokdiyorlar , yaw kardeşim ben giremiyorumda çevremdekiler diyor site açılmıyor diye neyse 3-4 gün sonra düzeldi şimdi de
Server Default page
bir yazı çıktı ben zırt pırt hostlamı uğraşçam
msn desen ara sıra açık sözde 24 saat destek.
barıshost.net sahibi burdaysan sorunumu derhal çöz birdaha sorun olursa sizin için iyi olmaz.
hiç olmadı duyuru bölümüne yaz bir sorun varsa.