• 25-12-2007, 20:29:10
    #1
    Arkadaşlar edindiğim bilgiye göre tekhosting sunucu borcu ödenmemiş
    Haliyle ücreti ödemeyince sunucularada erişim olması imkansız
    31 aralık bu 5 gün içinde ödeme yapılmaz ise sunucular yeniden kurulup
    satılacakmış umarım 31 aralığa kadar ödeme yapılır...

    böyle ayipa gerek yokdu erkek gibi karsimiza cikip söyleselerdi.
    telefonlari bile kaldirmiyorlar

    saygilarimla
  • 26-12-2007, 16:24:24
    #2
    TekHostingcilere geçmiş olsun o zaman :/ . Umarım para yatırılır.
  • 28-12-2007, 01:38:44
    #3
    valla bayramdan 1-2 gün önce bir arkadaş burdan benim msn i almış msn den bana şunları söyledi

    "ethem ile görüştüm sunucunun süresini uzatmışlar bayramdan sonra yada en geç yılbaşından önce "kesin" açılacakmış"

    dedi. artık bekliyoruz mecburen..
  • 28-12-2007, 16:13:08
    #5
    DinamitHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendileri nhihayet aciklama yapdilar:

    iflas etmisler müsteriler paralari ödememisler ve 3gümlügüne siteleri acmis yedek alinmasi icin !
  • 28-12-2007, 16:19:26
    #6
    DinamitHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Verdiğiniz linkte trojan bulunuyor.