valla bayramdan 1-2 gün önce bir arkadaş burdan benim msn i almış msn den bana şunları söyledi

"ethem ile görüştüm sunucunun süresini uzatmışlar bayramdan sonra yada en geç yılbaşından önce "kesin" açılacakmış"

dedi. artık bekliyoruz mecburen..