• 19-08-2013, 20:36:08
    #1
    Arkadaşlar selam,

    Okanweb'in İngiltere Lokasyon makinaları 23 temmuz 2013 tarihinde kapandı. Mevcut vds'e kurdurduğum özel scriptin yedeğini yüklemek için 1 aydır çeşitli oyalamalar yaptı.

    Önce sistemde bilgilerimin olmadığını söyledi telefonumu istedi,telefonu verdim aramadı. özel mesaja cevap olarak halledeceğim dedi,hallediyorum dedi,size yedek vermemişmiydik dedi,kuracağım dedi. ama hareket yok. şimdi özel mesajlara cevap verilmiyor.telefonlar açılmıyor. sitesine açtığım ticketa 1 aydır cevap yok. sonuçta kurdurduğum sistem boşa gitti zarara uğradım.

    bu tür kişi ve firmalarla alışveriş yapmayın. zamanınızı paranızı emeğinizi çöpe atmayın.
  • 19-08-2013, 21:25:47
    #2
    Sizi madur eden kişinin hakkında yasal yollara başvurursanız bugün sizin canınızı yakan yarın başkalarının canını yakamaz.
  • 19-08-2013, 22:43:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar
    Bu aralar gerekli birçok sorun çıktı ve müşterileri mağdur etmemek için elimden geleni yapıyorum hocam. Yanlış anlamayın sizin için değil 2 aydır bu sorunlar yüzünden para almadığım kişiler bile var.
    R10 a çok sık giremiyorum. Skype mevcut anlık görüşme için keşke skype kullanarak daha rahat iletişime geçebiliriz yazmıştım.
    Tekrardan özür dileyerek benim hatamda olabilir bilmiyorum bu konuda beni arayan tüm numaralara cevap veriyorum ve hiç cevapsız çağrı görmedim. Tekrardan benim hatam olabilir gözden kaçmış olabilir.
    Size pm olarakta atmıştım isterseniz yedeklerinizin hepsi duruyor verebilirim
    İstersenizde vdsniz açık durumda kullanabilirsiniz

    Kimseyi mağdur etmek istemem istemiyorumda nasıl isterseniz öyle yapabilirim.
    İletişime geçip hızlıca sorunu çözelim hocam
    İyi akşamlar
  • 20-08-2013, 02:35:37
    #4
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi madur eden kişinin hakkında yasal yollara başvurursanız bugün sizin canınızı yakan yarın başkalarının canını yakamaz.
    Katılıyorum...
  • 20-08-2013, 11:50:47
    #5
    Kurumsal PLUS
    Öğrenecek daha zamanı var arkadaşın, biraz sizde mağdur olabilirsiniz bu süreç içinde.
  • 20-08-2013, 13:34:47
    #6
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenecek daha zamanı var arkadaşın, biraz sizde mağdur olabilirsiniz bu süreç içinde.
    Sizde up-down sunucunun hdd'sinde sorun çıktığını ve hizmet durduğunda müşterilerinize mail atmayı öğrenseniz iyi olur. 2 gün sonra ticket açmasak umurunda bile olmayacak. Tencere dibin kara seninki herkesten kara diye bir söz var tam bu mesaja uygun.
  • 20-08-2013, 22:47:44
    #7
    Kurumsal PLUS
    NoslabS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde up-down sunucunun hdd'sinde sorun çıktığını ve hizmet durduğunda müşterilerinize mail atmayı öğrenseniz iyi olur. 2 gün sonra ticket açmasak umurunda bile olmayacak. Tencere dibin kara seninki herkesten kara diye bir söz var tam bu mesaja uygun.
    Bana anında ulaştınız değil mi ? Ve hizmetiniz hemen aktif edildi.

    Dibimiz bayağı karaymış !
  • 20-08-2013, 23:06:48
    #8
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana anında ulaştınız değil mi ? Ve hizmetiniz hemen aktif edildi.

    Dibimiz bayağı karaymış !
    Önemli olan benim ulaşmam değil, hizmet durdurulduğunda sizin ulaşmanızdır. 15 gün ticket açmasam haberim bile olmazdı.
  • 21-08-2013, 21:32:53
    #9
    Kurumsal PLUS
    NoslabS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan benim ulaşmam değil, hizmet durdurulduğunda sizin ulaşmanızdır. 15 gün ticket açmasam haberim bile olmazdı.
    Neyin nasıl işlediğini bilmeden bol keseden atarak yorum yapmakla olmuyor bu işler.

    Burada ki arakdaşın sorunu kişiye ulaşamamak ve bize ulaşmanız çok önemli bu durumda.

    Ha siz ortaya kuru gürültü yapmaya geldiyseniz devam edin.