Merhabalar
Bu aralar gerekli birçok sorun çıktı ve müşterileri mağdur etmemek için elimden geleni yapıyorum hocam. Yanlış anlamayın sizin için değil 2 aydır bu sorunlar yüzünden para almadığım kişiler bile var.
R10 a çok sık giremiyorum. Skype mevcut anlık görüşme için keşke skype kullanarak daha rahat iletişime geçebiliriz yazmıştım.
Tekrardan özür dileyerek benim hatamda olabilir bilmiyorum bu konuda beni arayan tüm numaralara cevap veriyorum ve hiç cevapsız çağrı görmedim. Tekrardan benim hatam olabilir gözden kaçmış olabilir.
Size pm olarakta atmıştım isterseniz yedeklerinizin hepsi duruyor verebilirim
İstersenizde vdsniz açık durumda kullanabilirsiniz

Kimseyi mağdur etmek istemem istemiyorumda nasıl isterseniz öyle yapabilirim.
İletişime geçip hızlıca sorunu çözelim hocam
İyi akşamlar