evileye98 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ihs yeter artık!
31
●1.615
- 14-06-2013, 00:05:54Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Hosthink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi anlayan birinden tavsiye almak fikir alışverişinde bulunmak benim için çok iyi oldu
Projelerimi artık ihsde hayata geçireceğim.Ucuza kaçıp sürünmenin anlamı yok pamuk eller cebe
- 14-06-2013, 17:55:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ihs den domain aldım ayar yapacağım zaman e destek sitelerinde bile aşırı halde bekleme yapıyor allahtan hostlarını falan kullanmıyorum
- 14-06-2013, 18:06:02Domainlerimin tamamına yakını ihs de ve hiçbir problem yaşamadım bu günek kadar hatta son domain reglerken 0,08tl eksik göndermişim ona rağmen reglediler

hostlarını kullanamıyorum çok pahalı olduğu için ancak hostlarınında iyi olduğuna eminim.
destekten sorduğum her soruyada maksimum 1 saat minumum 1-2 dakikada cevap alabiliyorum.
bu arada site hızınızı ölçmek için bu siteyi öneririm.
http://tools.pingdom.com/fpt/ - 14-06-2013, 18:10:27Nerde bekletiyorlar ? Ben hiç beklemedim.Cuneytkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2013, 18:12:49arkadaş sanırım e-destek.com sitesine girerken bekliyor. yani sayfa yavaş açılıyor demek istemiş sanırım.PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İşi anlayan birinden tavsiye almak fikir alışverişinde bulunmak benim için çok iyi oldu