Domainlerimin tamamına yakını ihs de ve hiçbir problem yaşamadım bu günek kadar hatta son domain reglerken 0,08tl eksik göndermişim ona rağmen reglediler
hostlarını kullanamıyorum çok pahalı olduğu için ancak hostlarınında iyi olduğuna eminim.
destekten sorduğum her soruyada maksimum 1 saat minumum 1-2 dakikada cevap alabiliyorum.
bu arada site hızınızı ölçmek için bu siteyi öneririm.
http://tools.pingdom.com/fpt/