merhaba arkadaşlar. kullanmadığım rapid hesaplarımı satıyorum. şuan elimde 2 hesap vardır.
2 aylık; 10 Tl
1 aylık hesap; 5 Tl
ödeme sadece işbankası ile çalışıyorum.
iyi forumlar.
En ucuz rapid!
7
●411
- 29-04-2010, 16:41:06
- 29-04-2010, 16:49:45hesaplar açık şuanda ve secure. mail değiştirebilirsiniz yani.mc_metin_055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2010, 16:55:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.mail unsecure hesaplarda değiştirilmiyor mu :Smass1ve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2010, 20:27:19konu dışı yazmazsanız sevincem. günceldir.AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle