• 29-04-2010, 16:41:06
    #1
    merhaba arkadaşlar. kullanmadığım rapid hesaplarımı satıyorum. şuan elimde 2 hesap vardır.

    2 aylık; 10 Tl

    1 aylık hesap; 5 Tl

    ödeme sadece işbankası ile çalışıyorum.

    iyi forumlar.
  • 29-04-2010, 16:45:55
    #2
    Hesablar sıfır mı açılacak yada açılmıs hesabı mı satıyosunuz ?
  • 29-04-2010, 16:49:45
    #3
    mc_metin_055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesablar sıfır mı açılacak yada açılmıs hesabı mı satıyosunuz ?
    hesaplar açık şuanda ve secure. mail değiştirebilirsiniz yani.
  • 29-04-2010, 16:55:43
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mass1ve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplar açık şuanda ve secure. mail değiştirebilirsiniz yani.
    mail unsecure hesaplarda değiştirilmiyor mu :S
  • 29-04-2010, 17:31:09
    #5
    olabilir. bilemiyorum satış güncel.
  • 29-04-2010, 17:32:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Unsecure hesaplarda mail ve kullanıcı adı değiştirebilirsiniz.
  • 29-04-2010, 20:27:19
    #7
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unsecure hesaplarda mail ve kullanıcı adı değiştirebilirsiniz.
    konu dışı yazmazsanız sevincem. günceldir.
  • 30-04-2010, 15:28:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    2 Aylık rapid hesabını aldım hızlı bir şekilde şifreyi verdi.Konu kapanabilir.