merhaba arkadaşlar. kullanmadığım rapid hesaplarımı satıyorum. şuan elimde 2 hesap vardır.

2 aylık; 10 Tl

1 aylık hesap; 5 Tl

ödeme sadece işbankası ile çalışıyorum.

iyi forumlar.