• 02-04-2010, 14:27:28
    #28
    beni seç beni seç
  • 02-04-2010, 14:31:23
    #29
    işte o kişi benim
  • 02-04-2010, 20:42:13
    #30
    bu piyango bana vurur.
  • 02-04-2010, 20:47:21
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ArsLan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj sayısı tuttum, misal xx diye o sayıdaki mesajı kim atmış ise hesabı o alacak, az kalmış.
    Anladım. Peki o kişi ben miyim?
  • 02-04-2010, 21:33:02
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Hiç şansım yoktur ya, deneyelim madem
  • 02-04-2010, 21:36:17
    #33
    Ben olabilirim
  • 02-04-2010, 21:37:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bende
  • 02-04-2010, 21:42:51
    #35
    selam hesap verildi mi ?
  • 02-04-2010, 21:46:13
    #36
    bu konuda biri bana anlamsız bir -rep vermiş kim olduğunu ve nedenini açıklayabilir mi acaba ?