• 31-03-2010, 22:23:32
    #10
    Ben anlamadım. Merakımdan soruyorum,

    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem daha sonuç gelmememiş benide ekleyiniz listeye
    demiş birisi 25 şubatta diğer konuda. Ama birine verildiği yazılmamış. Bitiş süresi 6 mart imiş. Birine verildi mi o rapid acaba?
  • 31-03-2010, 22:25:29
    #11
    https://www.r10.net/account-amp-lisan...riyorum-3.html netozgurlu arkadasa verilmiş diye bir mesaj var.
  • 31-03-2010, 22:31:38
    #12
    Ben alabilir miyim ?
  • 31-03-2010, 22:35:24
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar uzattıkça uzatıyorsunuz sonuçta 1 tane bu 100 tane degil ya ilk mesaj yazana vermiştir olmadı 2 veya 3'e daha 10 - 11 mesajı yazmanın anlamı yok
  • 31-03-2010, 22:56:16
    #14
    Bende alabilirim
  • 31-03-2010, 23:07:22
    #15
    Ben de alabilirim.
  • 01-04-2010, 00:11:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İşçi toplar gibi insanların "Beni de seç" demesi hoşuna mı gidiyor. Bari kura çekeceğim de
  • 01-04-2010, 00:28:20
    #17
    listeye ekler misin?
  • 01-04-2010, 00:32:32
    #18
    Beni de eklerseniz sevinirim.