uNFearLesS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
RapidShare Premium Veriyorum! v2
47
●1.863
- 31-03-2010, 22:23:32Ben anlamadım. Merakımdan soruyorum,
demiş birisi 25 şubatta diğer konuda. Ama birine verildiği yazılmamış. Bitiş süresi 6 mart imiş. Birine verildi mi o rapid acaba? - 31-03-2010, 22:25:29https://www.r10.net/account-amp-lisan...riyorum-3.html netozgurlu arkadasa verilmiş diye bir mesaj var.
