• 23-02-2010, 10:01:03
    #1
    Misafir
    Selamlar arkadaşlar,



    İhtiyaç fazlası olan, 6 Mart bitimli RapidShare hesabımı konuya mesaj atacak arkadaşlardan birine vereceğim karşılıksız olarak.
    Herkese bol şanslar...
  • 23-02-2010, 10:01:55
    #2
    tabiki ben kardeşim
  • 23-02-2010, 10:07:46
    #3
    Az bir zaman kalmış bitime ama epeyce işimize yarar. Şanslı arkadaşa şimdiden hayırlı olsun. BAkalım kimde kalacak ihale
  • 23-02-2010, 10:26:51
    #4
    hayırlısı bakalım kime denk gelicek teşekkürler şimdiden
  • 23-02-2010, 10:29:16
    #5
    Bakalım hayırlısı kimde kalacak Bende talibim
  • 23-02-2010, 10:52:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de alabilirim bana da lazım.
  • 23-02-2010, 10:59:16
    #7
    iyi olan kazansın
    bende listeye girmek isterim
  • 23-02-2010, 11:02:13
    #8
    Hayırlısı neyse o olsun Bende listedeyim
  • 23-02-2010, 11:37:39
    #9
    bende burdayım