• 23-02-2010, 11:38:43
    #10
    kaldıysa
  • 23-02-2010, 11:41:52
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende varım.
  • 23-02-2010, 11:44:19
    #12
    bende ister..
  • 23-02-2010, 11:45:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben istemiyorum. Tebrik etmek için konuya yazıyorum
  • 23-02-2010, 15:22:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Eğer bana verebilirsen çok mutlu olurum, torrentten dosya indirmek tam bir işkence.
  • 23-02-2010, 15:41:23
    #15
    geç kaldım heralde
  • 23-02-2010, 15:56:28
    #16
    Ben alıyorum alıyorum alıyorum alıyorum.
  • 23-02-2010, 16:03:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ben alabilirmiyim?.
    gerçekten bugün çok ihtiyacım var:S
  • 23-02-2010, 17:12:57
    #18
    Bende varım