• 30-01-2010, 01:55:11
    #1
    Edit: Lisans satılmıştır.
  • 30-01-2010, 01:55:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi kapattığımız için lisans satılmaktadır. Daha önceden de forum içinden 2 kişiye vbulletin, 1 kişiye de sorunsuz şekilde vbseo lisansı satışı yapmıştım.
    İtradenizde lisans satışı yaptığınız gözükmüyor acaba bilglendirirmisiniz bizi bu konuda ? Maili değiştirip gönderirseniz hesabınıza 150 tlye direk gönderebilirim.

    İyi günler
  • 30-01-2010, 02:35:14
    #3
    leonss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtradenizde lisans satışı yaptığınız gözükmüyor acaba bilglendirirmisiniz bizi bu konuda ? Maili değiştirip gönderirseniz hesabınıza 150 tlye direk gönderebilirim.

    İyi günler
    Pm'den bilgi verdim.

    İtrader olmamasının sebebi bu konuyu pek üstelemediğim için, bundan sonra satış sonrası itrader isteyeceğim.
  • 30-01-2010, 02:36:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    8 ay sonra lisans bitiyor.. 12 ay 225 tl ediyor sizin hesaba göre ve buda yeni lisans değerinde. yani indirim sıfır vbseo dan direkt almak daha mantıklı geliyor...
  • 30-01-2010, 02:47:09
    #5
    wasGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 ay sonra lisans bitiyor.. 12 ay 225 tl ediyor sizin hesaba göre ve buda yeni lisans değerinde. yani indirim sıfır vbseo dan direkt almak daha mantıklı geliyor...
    Kusura bakmayın ama siz bu işi ya bilmiyorsunuz ya da bu konuya yazmakta başka amaçlarınız var.

    35 usd güncellemeyi dahi eklesek 200 TL oluyor, yine 25 TL karınız olur.

    Ayrıca daha aktifliğin bitmesine KOSKOCA 8 AY var.

    Kaldı ki vbseo, vb 4 için kararlı sürümü çıkarınca o sürüm en az 1.5-2 yıl götürür bir siteyi.
  • 30-01-2010, 14:37:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    wasGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 ay sonra lisans bitiyor.. 12 ay 225 tl ediyor sizin hesaba göre ve buda yeni lisans değerinde. yani indirim sıfır vbseo dan direkt almak daha mantıklı geliyor...
    Haha Ya sizin siteniz falan varmı? Bu işlerden anlıyormusunuz? Yaptığınız yorum pek onu göstermiyorda. Veya başka bi amacınız var.

    Neyse Hayırlı satışlar Koray bey..
  • 01-02-2010, 13:41:58
    #7
    Lisans satılmıştır..