KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi kapattığımız için lisans satılmaktadır. Daha önceden de forum içinden 2 kişiye vbulletin, 1 kişiye de sorunsuz şekilde vbseo lisansı satışı yapmıştım.
İtradenizde lisans satışı yaptığınız gözükmüyor acaba bilglendirirmisiniz bizi bu konuda ? Maili değiştirip gönderirseniz hesabınıza 150 tlye direk gönderebilirim.

İyi günler