Merhabalar,
Bana opus 4.6 lazım. Yardımcı olabilecek var mı?
opus 4.6 lazım ?
8
●260
- 19-02-2026, 21:44:07daha öncede konu açtığınızı hatırlıyorum ücretle satıldığını da yazmışlardı neyi farklı bulmayı düşünüyorsunuz 😅
Yanlış anlamayın merak ettiğimden sordum - 19-02-2026, 21:48:07Üyeliği durduruldugithub copilotta pro sürümde var hocam 30 gün deneme süresi var
- 21-02-2026, 03:23:38perplexty max enterprise opus 4.6 yüksek kullanım limitleriyle kullanabilirsin https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...i-1250-tl.html