• 24-01-2026, 18:39:27
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Claude APİ istemiyorum direk web üzerinden kullanılacak versiyonuna ihtiyacım bulunmaktadır.
    Teşekkürler.
  • 24-01-2026, 18:59:53
    #2
    @Gumusdere;
  • 24-01-2026, 19:01:36
    #3
    Kurumsal Üye
    Bergis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce denedim begenmedım onu kesinlikle istemiyorum.
  • 24-01-2026, 19:08:04
    #4
    ben kullanıyorum hocam gayet memnunum sıkıntılarınızı ekibe belirtirseniz anında çözeceklerine eminim.
  • 24-01-2026, 19:11:22
    #5
    Kurumsal Üye
    Bergis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullanıyorum hocam gayet memnunum sıkıntılarınızı ekibe belirtirseniz anında çözeceklerine eminim.
    İlettim zamanında çok güzel ilgilendiler hatta iade bile etmediler neymiş kendileri İngiltere kanunlarına bilmem neye göreymiş.