Bergis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kullanıyorum hocam gayet memnunum sıkıntılarınızı ekibe belirtirseniz anında çözeceklerine eminim.
İlettim zamanında çok güzel ilgilendiler hatta iade bile etmediler neymiş kendileri İngiltere kanunlarına bilmem neye göreymiş.