• 16-01-2026, 21:13:00
    #1
    Anydesk lisans arıyorum.
  • 16-01-2026, 21:16:14
    #2
    indirimsepetion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anydesk lisans arıyorum.
    Tek bilgisayara bağlantı için mi arıyorsunuz süre sınırı olmadan ?
  • 16-01-2026, 21:26:41
    #3
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bilgisayara bağlantı için mi arıyorsunuz süre sınırı olmadan ?
    Prosunu arıyorum hocam .Müşteri istiyorda.
  • 16-01-2026, 21:39:00
    #4
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Lisans almanıza gerek yok eski versiyonlarında limit süre kısıtlaması bulunmuyor kendi sitesinden indirebilirsiniz eski versiyonlarını hem mac hem windows. Mac için versiyonu 6.5.1 kurduktan sonra güncellemeyi kapatsın yeterli
  • 16-01-2026, 21:43:35
    #5
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans almanıza gerek yok eski versiyonlarında limit süre kısıtlaması bulunmuyor kendi sitesinden indirebilirsiniz eski versiyonlarını hem mac hem windows. Mac için versiyonu 6.5.1 kurduktan sonra güncellemeyi kapatsın yeterli
    Sağolasın ama yok ben Pro istiyorum diyor
  • 16-01-2026, 22:43:46
    #6
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans almanıza gerek yok eski versiyonlarında limit süre kısıtlaması bulunmuyor kendi sitesinden indirebilirsiniz eski versiyonlarını hem mac hem windows. Mac için versiyonu 6.5.1 kurduktan sonra güncellemeyi kapatsın yeterli
    mac için araştırıyordum mesajınıza denk geldim de. güncel anydesk i kaldıramıyorum bir türlü fikriniz var mı?
  • 16-01-2026, 23:08:33
    #7
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Muratcan Safyürek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac için araştırıyordum mesajınıza denk geldim de. güncel anydesk i kaldıramıyorum bir türlü fikriniz var mı?
    Finder’dan çöp kutusuna taşı diyeceksiniz bitecek hocam
  • 16-01-2026, 23:10:25
    #8
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finder’dan çöp kutusuna taşı diyeceksiniz bitecek hocam
    O her uygulamada çalışmıyor hocam mac kullanıyor musunuz?
    Anydesk finder dan çöp kutusuna sürüklenerek silinmiyor
    Uygulamalardan da silinmiyor
  • 16-01-2026, 23:11:30
    #9
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Muratcan Safyürek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O her uygulamada çalışmıyor hocam mac kullanıyor musunuz?
    Anydesk finder dan çöp kutusuna sürüklenerek silinmiyor
    Uygulamalardan da silinmiyor