Lisans almanıza gerek yok eski versiyonlarında limit süre kısıtlaması bulunmuyor kendi sitesinden indirebilirsiniz eski versiyonlarını hem mac hem windows. Mac için versiyonu 6.5.1 kurduktan sonra güncellemeyi kapatsın yeterli
Sağolasın ama yok ben Pro istiyorum diyor