• 13-09-2009, 20:15:41
    #19
    Fiyatmı Yükseltsin Yani? Ama Bunu Sadece Timsah Yaparsa Bu Sefer Alıcılar Diğer Adamlarda Ucuz Diye Onlara Yönelecektir..
  • 13-09-2009, 20:29:30
    #20
    kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardes yanlis anlama lütfen..
    piyasayi bu kadar düsürmeyelim,verdigimiiz emege saygi gösterelim..daha bi kac ay öncesine kadar 10liradan satilan sey,simdi 2 liraya satilmasi pek iyi degil..
    hadi kolay gelsin,hayirli ve bol kazanclar
    Öncelikle sağol. Suç bizde değil piyasayı düşmesini sağlayan RapidShare'de. 1998 puana düşürünce haliyle fiyat da düştü..
  • 17-09-2009, 11:13:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hocam pm alayım bana 2 tane lasım bide işbank hesabınızı gönderebilirseniz tşk
  • 17-09-2009, 12:41:42
    #22
    Bende PM ve iş bankası hesabınızı alayım
  • 17-09-2009, 13:49:00
    #23
    Arkadaşlar kusura bakmayın konunun kilitlenmesini rica edicem. RapidShare 10bin puana yükseltti hesapları o yüzden satışlar da yükseldi. Şuan için satamıyorum. Anlayışınız için sagolun.
  • 18-09-2009, 00:05:34
    #24
    Özel attım ama rapid puanlar yükselmiş
  • 18-09-2009, 00:52:56
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nereye elimi atsam kuruyor arkadaş rapid alacaktım sistem değişti :/
  • 19-09-2009, 16:37:23
    #26
    iyide nasıl bir sisteme geçildi acaba
  • 19-09-2009, 18:49:35
    #27
    Blade__ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide nasıl bir sisteme geçildi acaba

    yeni hesap 2 bin puanla açılırken 10 bin puanla açılıyor.Anlıyacağın 1 hesabın değeri 5 e katlandı eskisi gibi