kardes yanlis anlama lütfen..
piyasayi bu kadar düsürmeyelim,verdigimiiz emege saygi gösterelim..daha bi kac ay öncesine kadar 10liradan satilan sey,simdi 2 liraya satilmasi pek iyi degil..
hadi kolay gelsin,hayirli ve bol kazanclar
Öncelikle sağol. Suç bizde değil piyasayı düşmesini sağlayan RapidShare'de. 1998 puana düşürünce haliyle fiyat da düştü..