• 30-08-2009, 02:23:39
    #19
    Premium'lar yollandı Hayırlı olsun.
  • 30-08-2009, 02:27:38
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesabı aldım teşekkür ederim ihtiyaç sahibi varsa kardeş kardeş kullanabiliriz hesabı
  • 30-08-2009, 02:27:38
    #21
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 30-08-2009, 02:28:48
    #22
    bende isterem
  • 01-09-2009, 14:31:39
    #23
    ben aldımmmı?
    edit:tüh be kaçırdık
  • 01-09-2009, 14:42:02
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alabilirim
  • 01-09-2009, 14:50:12
    #25
    varmı hala
  • 01-09-2009, 15:06:32
    #26
    Sürekli elim f5 deydi tüh
  • 01-09-2009, 15:20:12
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağlık olsun bir dahaki sefere