• 30-08-2009, 02:09:20
    #10
    teşekkürler....

    ben mi aldım ?
  • 30-08-2009, 02:09:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    noldu şimdi
  • 30-08-2009, 02:09:40
    #12
    ben alabilirim
  • 30-08-2009, 02:09:44
    #13
    Bu Sefer Ben
  • 30-08-2009, 02:10:06
    #14
    10. mesajı atana teselli ikramiye yok mu ?
  • 30-08-2009, 02:10:31
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şansa bak 9. oldum ahada iki saattir almaya çalışığım rapidi aldım
  • 30-08-2009, 02:10:34
    #16
    hayırlı olsun
  • 30-08-2009, 02:11:40
    #17
    turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    sağolasın.
  • 30-08-2009, 02:18:27
    #18
    Arkadaslar konuya yazan 9. ve 11. dediğim için su kenarda yazam msj sayısına göre vermek zorundayım.

    yani benden sora yazan deseydim 10 - 12 olacaktı.

    kazananlar :

    Bydvt_ 9.
    webzegs 11.

    birazdan pm ile yollıcam.