• 23-08-2009, 03:11:54
    #19
    hesap pm ıle yolladn asp arkdsımaza
  • 23-08-2009, 03:15:21
    #20
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    1 adet rapid premium alınmıştır.
  • 23-08-2009, 03:15:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar kımse kazanamıyor r10 yetkılılerının sabit bir düzenleme yapması lazım serbest piyasayı yanlıs anlıyor forum ahalisi
  • 23-08-2009, 03:17:38
    #22
    Gelecek aya falan alsak olmuyor mu hocam ? Normalde fiyatların nedir ?
  • 23-08-2009, 03:20:48
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15 milyona sattıgımız günleri biliyorum 5 tl ye düşmüştü en son.Bu gidişle üstüne para verip satılacak piyasada..Sende haklısın dostum protesto gibi birşey bu ama elden ne gelir.
    Sanki o kadar kolay gibi o puanları toplamak 5 tl 'ye kadar düşürdüler fiyatları.
  • 23-08-2009, 03:23:37
    #24
    WormWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 milyona sattıgımız günleri biliyorum 5 tl ye düşmüştü en son.Bu gidişle üstüne para verip satılacak piyasada..Sende haklısın dostum protesto gibi birşey bu ama elden ne gelir.
    Sanki o kadar kolay gibi o puanları toplamak 5 tl 'ye kadar düşürdüler fiyatları.

    aynen dostm degn gıbı protesto bende memnun deglm 1 aylk rapid premıumları bu seklde satmaya ama ıllakı bıyerde dur dıyen gerekıodu
  • 23-08-2009, 03:25:07
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ne hale gelmiş bu rapid piyasası.70-80tl den poker chip sattığımı bilirdim şimdi oda aynı şuanki durumda 50krş-1tl
  • 23-08-2009, 03:26:01
    #26
    bu hale getirenler utansın
  • 23-08-2009, 04:09:48
    #27
    arkadaşdan daha önce de alışverişim yapmışım ztn o yüzden msn de kayıtlıydı.
    2tl görünce şok oldum birden. hesap alacağım yoktu ama 3 tane almış bulundum.