• 23-08-2009, 02:53:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar gözünüzü seveyim yapmayın şöyle.iyice kötüleşiyor herşey.önceden 5-10 tlye logolar vardı şimdide bunlar mı başladı.etmeyin eylemeyin...
  • 23-08-2009, 02:53:54
    #11
    piyasayı sureklı dusuruolar yapcak bişy yok ilk satrken 5tl ile basladk sagolsn foruma gelen her arkdsaş 1tl sagıya cekıo
  • 23-08-2009, 02:56:11
    #12
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Paypal varsa hemen alıyorum.
  • 23-08-2009, 02:58:19
    #13
    var paypal dostm paypal
  • 23-08-2009, 03:00:17
    #14
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Paypal hesabınızı pm atın.
  • 23-08-2009, 03:01:08
    #15
    Yav dostum naptınız Bu ay rapidim var, gelecek ay için alsak olur mu? 2 TLden.
  • 23-08-2009, 03:07:00
    #16
    Fuuuuu hale bak Şu okullar bir başlasaydı.
  • 23-08-2009, 03:10:03
    #17
    okullu bıtırp dıplomayı asalı cok oldu
  • 23-08-2009, 03:10:07
    #18
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Pm atılmıştır.